مشاهده خبر

تاریخ ایجاد:1399/11/13 10:40:00 ق.ظ
تعداد بازدید:745
تعداد نظرات ارسالی:0
نویسنده:info@amsisfahan.ir

برگزاری اولین جلسه مشترک هیأت رییسه انجمن اصفهان و مشهد

اولین جلسه هیأت رییسه انجمن مدیران صنایع اصفهان و انجمن مشهد روز چهارشنبه 24 دی ماه 99 در فضای اسکایپ برگزار گردید. در این جلسه ابتدا اعضای هیأت ریسه دو شعبه به معرفی خود پرداخته سپس دبیران گزارشی از فعالیت های مربوط به شعب خود را به صورت مبسوط ارائه کردند. هیأت رییسه اصفهان فعالیتهای خود را که بیشتر در زمینه IT، استارت آپ ها و مباحث مربوط به موضوعات روز اقتصادی بود را ارائه کرد. جلساتی با شرکتهای کافه بازار، ویرگول و...، آقایان دکتر ساسان و دکتر صامتی درخصوص مسایل اقتصادی و همچنین رویداد استارت آپی با حضور شهرک علمی تحقیقاتی. همچنین در خصوص  درخصوص ارائه مقالات، پایان نامه ها و اخبار استارت آپی در فضای سایت انجمن توضیحات کاملی دادند. ضمنا برنامه های انجمن به صورت مجازی در آپارات، اینستا و تلگرام قرار دارد.

سپس انجمن مشهد درخصوص فعالیتهای کارگروهی خود در سازمان تأمین اجتماعی، مالیات، بورس و... ارائه کردند. همچنین در فضای کرونا فعالیتهای مربوط به آگاه سازی درخصوص نحوه مقابله با این معضل را در فضای صنعتی و همچنین استان ارائه نمودند.همچنین از همکاری خود با اتاق صحبتهای مبسوطی ارائه نمودند.

در پایان مقرر شد از انجمنهای سایر شعب جهت تعاملات بیشتر دعوت به عمل آید. و دبیران جلسات مستمر داشته باشند. تا بتوان با برگزاری این جلسات به هم اندیشی بهتر دست یافت و هچنین مکاتبات با ارگانها و سازمانهای دولتی برای رفع مشکلات مربوط به صنایع به صورت منسجم انجام گیرد. و انجمن به صورت یک سیستم Networking و اتاق فکر عمل کند. 


اولین جلسه هیأت رییسه انجمن مدیران صنایع اصفهان و انجمن مشهد چهارشنبه 24 دی ماه 99


دی ان ان